Будівництво

ЛАСКАВО ПРОСИМО НА ФОРУМИ ALMANCAX. НА НАШИХ ФОРУМАХ ВИ МОЖЕТЕ ЗНАЙТИ ВСЮ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НІМЕЧЧИНУ ТА НІМЕЦЬКУ МОВУ.
    лунатик
    Учасник

    Привіт, я їду до Німеччини на зустріч сім'ї. Я інженер-будівельник зі стажем роботи 4 роки. Я не розмовляю німецькою, як мені шукати роботу відразу після виїзду? За скільки місяців-років щось відновиться?

    Привіт, я їду до Німеччини на зустріч сім'ї. Я інженер-будівельник зі стажем роботи 4 роки. Я не розмовляю німецькою, як мені шукати роботу відразу після виїзду? За скільки місяців-років щось відновиться?

    Привіт,

    Перш за все, коли ви приїжджаєте сюди з возз’єднанням сім’ї з німецькою мовою рівня A1, то обов’язковий інтеграційний та мовний курс, який вам потрібно пройти, займає 6 місяців. Але, звичайно, цей курс відкривається не так, як ви прийшли. Є люди, які чекають на відкриття цього курсу через 5 місяців або 2 місяці. Бог знає, як довго можна чекати через корону. Я говорю це не для того, щоб придушити ваш ентузіазм, не зрозумійте це неправильно. Якщо у вас немає англійської мови, ви не зможете працювати інженером, не володіючи німецькою як мінімум на рівні B2. Звідки я знаю? Був старший брат, який роками працював інженером на інтеграційному курсі. Він також приїхав до Німеччини з роботою дружини (його дружина також була інженером) із синьою карткою.

    yenicerixnumx
    Учасник

    Привіт, я їду до Німеччини на зустріч сім'ї. Я інженер-будівельник зі стажем роботи 4 роки. Я не розмовляю німецькою, як мені шукати роботу відразу після виїзду? За скільки місяців-років щось відновиться?

    Будівництво є однією з найбільш затребуваних професій у Німеччині. Для цього спочатку потрібно надати еквівалентність.
    bu siteyi kullanarak durumunu netlestirebilirsin:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php