Німецька% 100 постійне запам'ятовування слів, запам'ятовування сотень німецьких слів

â € ¹ Форуми â € ¹ Активне навчання та методи запам'ятовування німецької мови â € ¹ Німецька% 100 постійне запам'ятовування слів, запам'ятовування сотень німецьких слів

ЛАСКАВО ПРОСИМО НА ФОРУМИ ALMANCAX. НА НАШИХ ФОРУМАХ ВИ МОЖЕТЕ ЗНАЙТИ ВСЮ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НІМЕЧЧИНУ ТА НІМЕЦЬКУ МОВУ.
    strongmist є
    Учасник

    Привіт, друзі
    Я коротко хотів поділитися методом, який я думав і застосовував сам, і досяг 100% успіху.
    Кажуть, що мова забута, але чомусь люди не запитують, чому не забута рідна мова.:)
    У людини є два типи пам’яті: безперервне, але безперервне, короткочасне та довготривале, тривале запам’ятовування переходить знову.
    Перш за все, я хтось, хто складав іспит А1 і планував розпочати життя з об’єднанням сім’ї в Німеччині, я інженер-харчувач, я заробив 15 балів 89 днів тому, але попередній іспит був 54 через відсутність словникового запасу.
    У будь-якому випадку, суть роботи полягає в тому, щоб щодня знаходити 14 слів (наприклад, з книг A1 A2 B1 відповідно) і регулярно писати їх на одній стороні нашого зошита та писати на звороті зошита, де слово не має значення, і повторювати ці самі слова щодня, не дивлячись на значення. Буде створено словниковий запас слів.
    Зараз у мене більше 1000 словникового запасу, і я навіть не замислююсь над значенням слів, які повторюю, і це дуже легко повторити ... і, звичайно, це відображається в розмові з менш ніж половиною граматики, навіть слуханні та письмі.
    Повірте, протягом 2 років із півгодини на день контейнер із 10000 слів відкриє для вас багато дверей у мовній та інших сферах вашого життя. Не думайте про те, як повторювати 10000 слів щодня.
    Я все ще продовжую ... Сподіваюся, я міг би дати ідею.
    Удачі вам

    Слвія
    Учасник

    Як ви вивчаєте німецьку мову, я думаю, ви поділились дуже хорошим дописом.

    саалеск
    Учасник

    Варто спробувати

    Rodolfo
    Учасник