Sizin vereceğiniz bilgiye göre hareket edeceğim…

ЛАСКАВО ПРОСИМО НА ФОРУМИ ALMANCAX. НА НАШИХ ФОРУМАХ ВИ МОЖЕТЕ ЗНАЙТИ ВСЮ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НІМЕЧЧИНУ ТА НІМЕЦЬКУ МОВУ.

    Привіт, друзі, я новачок у формі. Мені потрібна термінова інформація, будь ласка, благослови Бог, хто створив цю форму. Моя дружина живе в Німеччині / Берліні і, здається, працює на двох роботах, щоб привезти мене. Перше робоче місце - 1,150 євро на місяць у будні, а друге - 350 євро, як вихідні, загалом 1,500 євро. Скільки дізналася моя дружина від людини в Німеччині, вона дізналася, що робота, на якій вона заробляє найбільше грошей, обчислюється над нею. Оскільки він громадянин Туреччини, він платить оренду будинку. Цікаво, чи підраховують вони загалом, або 1,150 євро. Чи можете ви допомогти мені, будь ласка, дякую. Я буду діяти відповідно до вашої інформації, і ось-ось надійде лист від поліції іноземців.

    muratbdr
    Учасник

    Привіт, друзі, я новачок у формі. Мені потрібна термінова інформація від тих, хто створив цю форму, нехай Бог благословить. Моя дружина живе в Німеччині / Берліні і, здається, працює на двох роботах, щоб привезти мене. Перше робоче місце - 1,150 євро на місяць у будні, а друге - 350 євро, як вихідні, загалом 1,500 євро. Скільки дізналася моя дружина від людини в Німеччині, вона дізналася, що робота, на якій вона заробляє найбільше грошей, обчислюється на якій. Оскільки він громадянин Туреччини, він платить оренду будинку. Цікаво, чи підраховують вони загалом, або 1,150 євро. Чи можете ви допомогти мені, будь ласка, дякую. Я буду діяти відповідно до вашої інформації, і ось-ось надійде лист від поліції іноземців.

    Дозвольте показати вам дві роботи, мій брате, це для вас краще, наскільки я вже читав, для громадянина Туреччини це має бути не менше 2 1350 євро. Необхідний для громадянина Німеччини в офіційному порядку. але після орендної плати та витрат, що має становити 1380 євро на людину. інші друзі можуть дати краще розуміння. ті, дружини яких турки