Списки німецьких слів

> Форуми > Німецькі мовні варіанти > Списки німецьких слів

ЛАСКАВО ПРОСИМО НА ФОРУМИ ALMANCAX. НА НАШИХ ФОРУМАХ ВИ МОЖЕТЕ ЗНАЙТИ ВСЮ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НІМЕЧЧИНУ ТА НІМЕЦЬКУ МОВУ.
    mc45
    Учасник

    Привіт, друзі!

    У цьому розділі я сподіваюся, що наші друзі, які вивчають німецьку мову, поділяться словами, які вони підготували або зібрали та запам’ятали.

    Перш за все, я повинен сказати, що слова, якими ми поділимось, є найбільш часто вживаними словами, але давайте переконаймось, що це файл із розширенням doc (MS word).

    Я студент, який навчається в перекладачі. Хоча мовою моєї сім’ї є німецька, моя мати та тітка викладають німецьку. Я закінчив мовний факультет середньої школи (англійська) Отже, я маю на увазі це; Як людина, яка добре знайома з іноземною мовою, я, на жаль, зіткнувся з поганою реальністю внаслідок досвіду та досліджень, які я здобув у своїй роботі; Ресурсів та документів німецькою мовою не вистачає. Але ми не повинні сприймати це так. З цим результатом я вирішив розвивати німецькі архіви та ресурси. Я хотів би, щоб у цьому розділі зустрічались люди, які думають, як я. У цьому розділі я буду створювати MSN-адресу для партнерів, яких буду створювати для себе. Я з нетерпінням чекаю уваги та ідей моїх друзів у цьому розділі, яких я буду стежити щодня.
    Я не отримав тієї уваги, яку я очікував на сайті Almancam.com, сподіваюся, це буде те, що я хочу тут. Гарної роботи всім!

    Основна німецька лексика Лангеншайдта

    Думаю, ця книга вам підійде. Але є один недолік - слова в книзі англійською мовою. Англійським носіям в цьому питанні пощастило. Гарна робота!

    https://rapidshare.com/files/165848700/3468494009-Basic_German_Vocabulary.rar

    Він не містить жодного пароля. Тип файлу - pdf, сподіваюся, він працює для вас.

    Sahji
    Учасник